Dimarts, 30 De Maig De 2017

14/04/2018

SALUTACIÓ DE L'ALCALDE DE L'AJUNTAMENT DE SIDAMON

EN NOM DEL CONSISTORI I TAMBÉ EN NOM PROPI VOLDRIA DONAR-VOS LA BENVINGUDA A LA NOSTRA PÀGINA WEB alcaldia@sidamon.cat

Voldria donar la benvinguda a tots els visitants d'aquesta pàgina Web de l'Ajuntament amb la que pretenen establir una comunicació més directa amb els ciutadans.

El nostre propòsit es facilitar l'accés a l'Ajuntament i els seus serveis, per tal de motivar la participació ciutadana. Aquesta Web, també, constitueix una eina ideal per a tots els visitants que naveguin, puguin conèixer tot el que el nostre poble ofereix. Voldria que aquesta finestra al món, sigui l'aparador que exposi fidelment l'activitat i projectes de l'Ajuntament, així com les activitats que duent a terme les diferents entitats del nostre municipi.

Animo als visitants d'aquesta Web a navegar per ella. Per finalitzar, us convido a fer-nos arribar els vostres suggeriments, opinions i propostes i que a través de la Xarxa, fem realitat el desig d'un poble més obert i participatiu.

Josep M. Huguet i Farré
Alcalde del municipi de Sidamon