Dimarts, 16 De Octubre De 2018

2018

L’ALCALDESSA, Sra. MARIA DOLORS TELLA I ALBAREDA, ACUT A UNA REUNIÓ AMB DIFERENTS CORPORACIONS.

REUNIÓ A BORGES BLANQUES, PROJECTE ESPAIS NATURALS DE PONENT

El passat dijous, 19 dAbril de 2018, lalcaldessa de Sidamon, la Sra. Maria Dolors Tella i Albareda, va assistir a una reunió que es va celebrar a les Borges Blanques. En aquesta es van agrupar lASSOCIACIÓ LEADER DE PONENT, el CONSORCI GRUP DACCIÓ LOCAL NOGUERA SEGRIA NORD i el CONSORCI PER AL DESENVOLUPAMENT de la CATALUNYA CENTRAL.

Lobjectiu , és donar a conèixer i potenciar el valor dels Espais Naturals de Ponent i aconseguir que es reforci com a projecte global gràcies a la participació de les sis comarques de Ponent.

Per a que aquest projecte es pugui dur a terme, sincorporen SET espais naturals nous, als tretze que ja existeixen.  Comptarà així amb VINT espais naturals protegits i ampliarà la seva expansió i impacte sobre el territori ja que incorporarà les comarques de: la NOGUERA, la SEGARRA i el SEGRIÀ NORD, aquestes sadhereixen a les comarques que ja enformaven part, com són: les GARRIGUES, lURGELL, el PLA dURGELL i el SEGRIÀ SUD.