Diumenge, 22 De Juliol De 2018

27/02/2018

LĺAJUNTAMENT DE SIDAMON COMUNICA

ULTIM MES QUE ES FAN ACTIVITATS

LAjuntament recorda que AQUEST MES, SER└ LULTIM EN QUE ES FARAN ACTIVITATS.

La Dinamitzadora Sociocultural ha preparat noves activitats que duraran fins a finals de marš del 2018.

El dijous 1 de marš es faran Manualitats de reciclatge, concretament flors amb alumini, lactivitat es realitzarÓ a la sala de lAJUNTAMENT.

Per a tots els dilluns sha prioritzat la idea de fer activitats de mem˛ria per a la seva estimulaciˇ i manteniment. Aquestes es faran al LOCAL SOCIAL.

EL proper dia 15 de marš es farÓ un Taller gastron˛mic, aquest consistirÓ en preparar bunyols entre tots i totes. Aquesta activitat es farÓ a les ESCOLES VELLES.

El dijous 22es farÓ un taller de reciclatge, aquest consistirÓ en fersabˇ de casa. Es realitzarÓ a lAJUNTAMENT.

Per finalitzar el perÝode dactivitats socioculturals i com a cloenda sha organitzat una activitat per a la mem˛ria com Ús el BINGO.

TOTES LES ACTIVITATS ES FARAN DE 16:30 A 18:00 h DE LA TARDA, PER PODER APUNTAR-SHI CAL TRUCAR A LAJUNTAMENT DE SIDAMON 973 56 04 21 DURANT LHORARI DATENCIË AL P┌BLIC.

ES DEMANA PUNTUALITAT. GR└CIES.