Dimecres, 25 De Abril De 2018

12/02/2018

FESTA CARNESTOLTES DE SIDAMON

L’ASSOCIACIÓ DE DONES ORGANITZA- LA FESTA DE CARNESTOLTES EL 24 DE FEBRER DE 2018

Com tots els anys, aquest no serà diferent... Celebrem la FESTA DE CARNESTOLTES al nostre municipi.

Aquesta tindrà lloc el dia 24 de febrer de 2018, començarà a les 16:30 i tindrà lloc a la cruïlla del canal (al mateix lloc que lany passat).

En 1r lloc es farà la tradicional CURSA DE LLITS que tindrà començament a la cruïlla del canal.

Després de la cursa hi haurà un BERENAR POPULAR al local del ball. Aquest consisteix en coca i xocolata per a tots i totes. Sha de pagar un únic preu de 2¬. Poden treure els tiquets del berenar a Ca lAgustí, a lEstanc i al Forn Macià.

Tenen temps dobtenir els tiquets del 15 fins al 22 de febrer de 2018.

Després del berenar tant bo, es procedirà a fer la DESFILADA DE DISFRESSES, a continuació es faran les COREOGRAFIES DE GRUPS O INDIVIDUALS.

Un cop hagi ballat tothom, es farà lENTREGA DE PREMIS. Aquest any hi hauran 3 PREMIS:

ELS PREMIS CONSISTEIXEN EN UN PERNIL PER PREMI

- 1 PREMI AL LLIT MÉS TREBALLAT.

- 1 PREMI A LA DISFRESSA MÉS ORIGINAL.

- 1 PREMI A LA COREOGRAFIA MÉS AUTÈNTIC.

A més a més, hi haurà un detall per a tots els llits que hi participin.

* Per poder participar amb UN LLIT O COREOGRAFIA, shan dinscriure trucant al: 649267683 (Yolanda Roca). HI HA TEMPS FINS AL 20 DE FEBRER DE 2018.

Per inscriures és necessari indicar:

- EL NOM DEL LLIT

- LA CANÇÓ PER A LA COREOGRAFIA

Per últim i per acomiadar-nos daquesta gran i meravellosa festa de colors, riures i activitats hi haurà BALL per a tots i totes AMB DJ !!