Diumenge, 27 De Maig De 2018

31/01/2018

CURS DE DINAMITZACIÓ SOCIOCULTURAL

ES REALITZA UN CURS DE DINAMITZACIÓ SOCIOCULTURAL

LAjuntament avisa que la Dinamitzadora Sociocultural a preparat noves activitats per a aquest mes de febrer per a que la gent gran pugui gaudir duna tarda diferent durant un parell de dies a la setmana.

Aquest dijous dia 1 de febrer es començarà amb Manualitats de reciclatge amb ampolles de plàstic a les instal·lacions de lAjuntament del nostre municipi.

Durant la setmana hi hauran moltes més activitats els dilluns a les tardes les sessions es faran a les instal·lacions del Local Social i els dijous a lAjuntament, exceptuant la sessió del DIJOUS 15 DE FEBRER que es farà a les instal·lacions de LES ESCOLES VELLES, ja que es farà un taller gastronòmic GALETES DE SANTA TERESA

Les activitats es realitzaran de 16:30 a 18:00 de la tarda, per poder apuntar-shi cal trucar a lAjuntament 973560421 durant lhorari datenció al públic.

Es demana puntualitat. Gràcies.