Dimarts, 18 De Desembre De 2018

L’AJUNTAMENT ORGANITZA ACTIVITATS PER ALS INFANTS ELS DIUMENGES

INAUGURACIÓ DE LES ACTIVITATS LÚDIQUES AMB UN TAST D’OLIS.

Des de lAjuntament de Sidamon sorganitza una iniciativa nova. Aquesta consisteix en que els nens i nenes facin activitats els diumenges una estona per les tardes, per tal de que no es quedi tota la família a casa els dies de més fred. Per aquest motiu, sha habilitat  el local social per poder fer activitats els caps de setmana durant els mesos de lany que acostumen a ser més gèlids, també es  disposarà duna sortida directa al pati de lescola vella per tal danar-hi  a jugar.

Els nens i nenes tindran al seu abast un dinamitzador que sencarregarà dorganitzar tot un seguit de racons per a una finalitat més lúdica com: jocs de taula, manualitats, joguines...

Les activitats tindran lloc els diumenges de 17:00 a 19:00 hores de la tarda començaran aquest diumenge 14 de gener de 2018 i finalitzarà el dia 25 de març de 2018.

Aquesta proposta sinaugurarà amb un berenar tradicional per a pares i fills a base de pa amb diferents olis i amb productes on loli de les Garrigues hi és present com rajoles de xocolata  i crema de xocolata , de la mà del Sr. Sisco Esquerda, cap sectorial de la fruita seca del JARC a Lleida i de la cooperativa Dominis de Granyena.

Recordin que els nens han d'anar acompanyats en tot moment per un adult responsable.

Tant les activitats com el berenar dinauguració es GRATUÏT.