Dimarts, 18 De Desembre De 2018

EL MUNICIPI DE SIDAMON REBRÀ UNA GRAN VISITA

ENS VISITEN SES MAGESTATS ELS REIS MAGS D’ORIENT

El divendres 5 de gener es un dia màgic i molt especial per a tots. Sidamon per tant, rebrà una visita molt important, màgica i molt esperada per a tots.

Per rebre amb moltes ganes a ses Majestats els Reis Mags dOrient, des de lAjuntament programem un seguit dactivitats per a totes les edats.

A les 16:30 de la tarda sorganitza un xocolatada popular amb el fi de poder col·laborar amb LA MARATÓ DE TV3

A les 18:00 de la tarda tindrem lhonor i la possibilitat de rebre a ses Majestats els Reis Mags dOrient acompanyats dels patges i dels antorxers.

A continuació a la PLAÇA MAJOR podrem gaudir mirant la representació del Rei Herodes, lactuació dels Pastorets,  dels Àngels i dels Dimonis.

TOT SEGUIT SES MAGESTATS FARAN LA REPARTICIÓ DELS REGALS ALS NENS I NENES DEL POBLE.

RECOMANACIONS: Des de l'Ajuntament es demana que us mantingueu llum del carruatge de ses Magestats per tal d'evitar qualsevol mal.

Es prega que es treguin els cotxes de la zona on es farà el recorregut.