Dissabte, 23 De Juny De 2018

19/12/2017

SORTIDA DEL MES

EL PESSEBRE VIVENT DE MAGRANERS

Com ja saben des de lAjuntament de Sidamon, concretament des del departament de Joventut i Lleure, es proposa cada mes una activitat amb les famílies.

Aquest mes lactivitat proposada, consisteix en fer una visita el dia 26 de desembre al Pessebre vivent de Magraners (un barri de Lleida) concretament a la zona esportiva.

Hem de ser molt concisos i recalcar, que lAjuntament no es farà càrrec dels desplaçaments, dietes i les entrades per tant van a càrrec de les famílies.

LHorari previst de sortida del municipi es a les 17 hores de la tarda. Es sortirà des de el davant del pastisser.

Aquesta visita, és interessant ja que està construït amb materials reciclats como poden ser: tetrabricks, llaunes de refresc, fustes dembalatges, cartrons, entre daltres. A més a més, comptarà amb nous quadres musicals teatralitzats.

Son activitats lliures i no dirigides, sense cap tipus de responsabilitat per part de lAjuntament.

Els interessats que vulguin gaudir dun dia diferent i màgic poden trucar a lAjuntament, per tal de fer una previsió de la gent que serem.

Lentrada al Pessebre Vivent és de 3¬ per persona.