Dimarts, 18 De Desembre De 2018

SORTIDA DEL MES

EL PESSEBRE VIVENT DE MAGRANERS

Com ja saben des de lAjuntament de Sidamon, concretament des del departament de Joventut i Lleure, es proposa cada mes una activitat amb les famÝlies.

Aquest mes lactivitat proposada, consisteix en fer una visita el dia 26 de desembre al Pessebre vivent de Magraners (un barri de Lleida) concretament a la zona esportiva.

Hem de ser molt concisos i recalcar, que lAjuntament no es farÓ cÓrrec dels desplašaments, dietes i les entrades per tant van a cÓrrec de les famÝlies.

LHorari previst de sortida del municipi es a les 17 hores de la tarda. Es sortirÓ des de el davant del pastisser.

Aquesta visita, Ús interessant ja que estÓ constru´t amb materials reciclats como poden ser: tetrabricks, llaunes de refresc, fustes dembalatges, cartrons, entre daltres. A mÚs a mÚs, comptarÓ amb nous quadres musicals teatralitzats.

Son activitats lliures i no dirigides, sense cap tipus de responsabilitat per part de lAjuntament.

Els interessats que vulguin gaudir dun dia diferent i mÓgic poden trucar a lAjuntament, per tal de fer una previsiˇ de la gent que serem.

Lentrada al Pessebre Vivent Ús de 3Č per persona.