Dimarts, 16 De Gener De 2018

11/12/2017

FESTA DE CAP D’ANY

SIDAMON TORNA A CELEBRAR LA NIT MÉS IMPORTANT AMB TOTS VOSALTRES

Aquest any lAjuntament a considerat oportú tornar a preparar una gran celebració per a la nit més important de lany. La celebració es començarà amb un sopar especial amb tots aquells que es vulguin apuntar. A les instal·lacions del Local del ball a les 21:30h de la nit. Les persones interessades tenen temps dapuntar-hi fins el 19 de desembre.

El sopar consisteix en dos menús LADULT I LINFANTIL

MENÚ ADULT  el PREU PER PERSONA ÉS DE 60,00 ¬

Consisteix en un ENTRANT de Crema d'escamarlans amb cruixent de pa de romesco, un PRIMER PLAT de bacallà a la mel amb ceba i panses, un PLAT PRINCIPAL de Rodo de vedella amb ceps, pastis de patata i foie i de POSTRES que consisteix en un Pastís de cap d'any.

En el Menú hi ha inclosos: EL CELLER: laigua mineral, els vins (blanc i tint Clamor de Raimat), el Cava (Parxet Brut) I ELS COMPLEMENTS com són: el pa, els cafès i un xupito de licor.

A més a més, inclou una Bossa de raïm de la sort i una Bossa de cotilló.

MENÚ INFANTIL  (TOT EN UN PLAT)  el PREU PER INFANT  ÉS DE  18,00 ¬

Els més petits de la casa podran optar per un sol plat que està constituït per Canalons i Pollastre amb xips i de POSTRES Gelat.

Tot seguit, després del sopar i per poder donar-li la benvinguda al nou i pròsper any 2018 podrem celebrar-ho amb música per a tots els gustos de la mà del Dj Deejay Galaxy.

Durant la celebració tots els comensals podran disposar de barra lliure i ressopó.