Dissabte, 25 De Març De 2017

01/06/2015

La Penya Blaugrana de Sidamon celebra quinze anys de trajectòria

L'acte va comptar amb la presència de representants dels F.C. Barcelona i de diverses penyes de la demarcació de Lleida.

Sidamon va aprofitar la diada de l'1 de maig per commemorar la tasca de la Penya Blaugrana del municipi, una entitat que celebra quinze anys de trajectòria, una data que els penyistes van voler compartir amb tots els veïns del municipi.

Els culers locals van començar amb un bon esmorzar, per als més matiners, per continuar amb una convocatòria pels aficionats al col·leccionisme de plaques de cava, un concurs de botifarra, i per als més petits un concurs de dibuix, amb el club barceloní com a motiu de la convocatòria. Per la quitxalla també es van instal·lar diferents atraccions durant tot el dia.

Com no podia ser d'altra manera, un seguit de partits de futbol, van incorporar el vessant esportiu a la celebració, que va culminar amb un dinar de germanor, en el que hi van participar més de cent cinquanta persones, entre elles representants del F.C. Barcelona i de les penyes de la demarcació de Lleida.

Un cop finalitzat l'àpat es va dur a terme el lliurament dels premis als guanyadors dels concursos de botifarra i de dibuix, l'acte es va completar amb el sorteig entre els assistents, de la carreta, que contenia un lot de regals cedits per entitats i comerços col·laboradors.